del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

روزت گرامی است...

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

روزت گرامی است...

                                                   بنام پروردگار یگانه هستی بخش

چقدر بی تابانه و پرشورم وقتی با تمام وجودم حس میکنم تو حاکم قلب من شدی تو روح و مغز مرا فتح کردی تو اعتصاب عشق کردی در رویاهای من...

وقتی به وجود و مردانگیت می اندیشم مغزم ذوب می شود و بی اختیار ضربان قلبم وجودم را فرا میگیرد وقتی نامت را در قلبم تکرار میکنم نام زیبایت ضربان قلبم میشود امیر و حاکم قلب بی قرارم چقر خوب است حس تورا داشتن و در کنارت زیبا و آرام زیستن..

نمی دانی که چقدر بی تاب و پرهیجانم و برای دیدارت ثانیه شماری می کنم زمانی که به لحظه دیدار نزدیک می شوم دلشوره ی عجیبی وجودم را فرا میگیرئ و انگار اولین لحظه ای است که می خواهم تورا ببینم و دلم عاشقانه به سویت پر میکشد...

چه حس محشری است وقتی دست و پایم میلرزد وبه چشمان پر از عشقت خیره می شوم همان چشمانی که مرا مجذوب خود کرد و قلبم را عاشق...چشمانی که محراب قلب من است و به من نوید آرامش میدهد

از وجودت میگویم از وجود پر مهری که با همه ی سختی ها و دشواری ها دست و پنجه نرم میکند و به جرات میگویم شهامت و مردانگیت ستودنی است و من شیفته ی بزرگواری و شجاعتت هستم

دیگر از کدامین جملات و احساس قلبم بگویم تا دستانت را بالا ببری و تسلیم شوی که من عاشقترینم؟؟؟؟؟؟؟

از شبهای دلتنگیم بگویم که خدا را به عظمت و جلالش سوگند می دهم و با تضرع التماسش را میکنم و عاشقانه تورا ازش طلب می کنم و آنقدر صدایش میکنم تا نگاهم کند با اشکهایم که بی اختیار روی گونه هایم سر میخورد ازاو میخواهم تا دستهانم را بگیرد و لحظه های بی تو بودن را پایان دهد چقدر دلشوره دارم برای خوابیدنت برای تنها بودنت برای دردهایت برای همه ی غمهایی که از من میپوشانی و دم نمیزنی برای مهربانیت چقدر غصه میخورم وقتی نیستی چقدر اشک میریزم چشمانت پر از غم می شود دلم تاب نمی آورد وقتی خنده روی لبانت جای نمیگیرد همه ی آن لحظه ها در دلم تند تند خدارا صدا میزنم و باز هم نشان می دهد که بهترین تکیه گاه ماست.... خدایا شکرت ممنونم بخاطر لطف و محبتای بی انتهایت

از رویایم بگویم رویاهای قشنگی که در همه ی لحظه هایش حضور داری و پشتیبانم هستی رویاهایی که تنها شریک و همیار زندگیم هستی ثانیه هایی که کنار تو سپری می شود و من غرق در خوشحالی و آرامشم چقدر لحظه هایم تورا کم دارند...چقدر از لحظه هایی که بی تو نفس میکشم متنفرم لحظه هایی که بی انگیزه و با آه سپری می شود..

از دنیایم بگویم دنیایی که فقط تو در آن جای داری و کس دیگری را جز تو نمی بینم ...

این همه گفتم و گفتم تا دستانت را بگیرم و عاشقانه بر آن بوسه زنم و در گوشت زمزمه کنم روزت مبارک همسرم...

روزت مبارک امیر من ،امیرالمومنین نگهدارت باشد و سایه ی مهرت بالای سرم به حق همین روز عزیز...

به امید آن روز که شبهایم را بین بازوان مردانه ات سحر کنم...

بابا محمود عزیزم پشت همین تریبون می خوام روزتو تبریک بگم میدونم که نمیدونی و  نمیخونی اما دلم خیلی می خواست که بهت تبریک بگم "روزت مبارک"

همسر مهربونم ،امیرم ،خیلی دوست دارم

حمیده

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

الیک
ساعت20:32---9 خرداد 1392
سلام ممنون که بهم سر زدی
وبت جالبه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,;ساعت14:32;توسط hamide; | |